• 6. februar 2023

På Dyhrs Skole fejrede man i morgenens mørke de 12 elever fra 7. årgang, der hver morgen trofast møder før skoletid for at ledsage skolens elever sikkert over vejen. I sol og regn, frost og varme gør eleverne noget for andre, og det har skolen ønsket at markere sammen med Politiet, udtaler skoleleder Karin Tellerup Have.

Skolepatruljen yder en vigtig indsats hver morgen, og både elever, forældre og skole skylder dem stor tak for deres arbejde. Derfor var eleverne inviteret på kakao og muffins fra morgenstunden, mens andre passede dagens skolepatruljevagt.

Når skoleåret er omme, takker Dyhrs Skole altid skolepatruljen med en biografbillet, en tur til Tivoli, ligesom skolepatruljen bliver hædret ved sommerafslutningerne.