• 1. december 2023

Der var juletravlhed blandt eleverne i 2. til 9. klasse, da de i dag pyntede skolens lokaler. Klasserne blev pyntet på forskellige kreative og stemningsfulde måder med udgangspunkt i temaet "Genbrugsjul".

Genbrugsjul er et forsøg, som elevrådet vedtog sidste år for at vise hensyn til miljøet. Samtidig er det også en udfordring, hvor der sættes lidt større krav til kreativiteten. Når elevrådet senere præmierer de bedst pyntede klasser, vil de også kigge på, om genbrugstanken er brugt godt.

Både små og store elever var engagerede, og havde nogle hyggelige timer. Skolen står nu flot pyntet hele december måned.

Se flere billeder i galleriet

Elevrådet uddelte efterfølgende præmier til de bedst pyntede klasselokaler i følgende kategorier:

- Bedst udsmykkede klasseværelse - Vandrenisse 2.-5. klasse
- Bedst udsmykkede klasseværelse - Vandrenisse 6.-10. klasse
- Pæneste dør
- Bedste tema
- Bedste genbrugsidé
- Flotteste tavle
- Bedste pyntede vindue
- Flotteste guirlande
- Flotteste loft
- Bedste detalje

Se billederne i galleriet.