• 13. oktober 2023

Klassen blev af klasserådet inddelt i nogle hold og hyggede sig dagene i forvejen med selve bagningen. Kagerne blev solgt for 5 kr. stykket, og den første dag blev der udsolgt - nærmest inden salget var startet. Begge dage var en stor succes. Resultatet blev kr. 1770,-.

Pengene går ubeskåret til ovennævnte formål - BørneTelefonen - som drives af frivillige rådgivere under den landsdækkende organisation Børns Vilkår. En god sag at støtte.

I 2022 havde BørneTelefonen mere end 60.000 henvendelser, men alle disse kan desværre ikke besvares. Børn og unge kan gratis og anonymt ringe ind om bekymringer, problemer eller spørgsmål.

Se flere billeder i galleriet.