• 22. juni 2026


Eleverne fra 2.b har arbejdet med fagbøger om dyr i N/T. Alle har læst bøger og bagefter lavet tekst og forside til deres egen bog. Alle elever har øvet sig i at læse op, men der var alligevel sommerfugle i maven.

I dag har 2.b været på besøg hos 0.a, 0.b og 0.c for at læse bøgerne højt. Eleverne fra 2.b synes, at det var sjovt og godt at læse op, selvom det for nogen var lidt skræmmende ved første oplæsning.

Det var hyggeligt at besøge eleverne i 0. klasse. Det var rart, at de var så gode til at lytte. Man kunne se, at de synes, at det var spændende. De var meget fokuserede og gode til at stille spørgsmål og komme med respons.

Se flere billeder i galleriet.