• 6. december 2022

Eleverne i SFO'en har gennem en periode arbejdet med et naturprojekt. De har været heldige med vejret og har derfor været udenfor det meste af tiden.

Der er blevet kigget på kranier, fluelarver, blade, insekter, og spist Tivoliæbler og pandekager med hjemmelavet æblemos. Der er blevet kreeret dyr ud af natur, lavet strandcollager, malet på sten, og lavet net med æbletryk. Eleverne har været meget engagerede i de spændende aktiviteter.

Naturprojektet blev aflsuttet med en tur til det grønne område ved Dyhrs Hallen. Vejret var dejligt, og sammen med børnene havde vi et par gode timer, som gik med Kimsleg, naturrammer, følekasser og selvfølgelig fri leg.

I forbindelse med naturprojektet i SFO'en fik eleverne en jæger på besøg, som fortalte lidt om jagt og flåede 6 fasaner. Kødstykkerne blev stegt på bålet, og børnene syntes at det smagte helt vildt godt.