• 15. november 2023

Dyhrs Skole har deltaget i en skolevolley turnering. Det, der er anderledes ved skolevolleyball-strukturen i forhold til andre skoleturneringer, er, at det er en hel klasse, der får point og ikke kun nogle få elever, der er udvalgt fra hver klasse.

Vi deltog med skolens 5., 6. og 7. årgang, og udover at vi havde nogle meget søde og eksemplariske elever med i hallerne, gik det også sportsligt fint. Eleverne fra 5. årgang blev samlet nummer 3., 4. og 5., imens eleverne fra 6. årgang samlet blev nummer 4., 5. og 6.

Hele 7. årgang var også afsted til volleystævne i Nymarkshallen mandag. Alle klasser spillede deres bedste og var supergode at have med. Resultaterne blev en 6. plads, en 3. plads og en 1. plads.

Til volleystævnet er det ikke det stærkeste hold der vinder, men klassens samlede resultat. Derfor var alle hold lavet jævnbyrdige og det er godt for både spillet og fællesskabet. Tak for en god volleyoplevelse.

Se flere billeder i galleriet